onsdag den 14. november 2012

On fire

Millers Random Facts is on fire!
Ved ikke med jer, men jeg er efterhånden liiiiidt kørt død i det der " all-black-and-white-simpel-for-god-sake-layout"
Der må jo efterhånden ikke være en eneste farve på bloggens layout, og jo selvfølgelig passer det skide godt på de fancy'e modeblogs, men altså MILLERS RANDOM FACTS er ikke lige som alle de andre! Så derfor tænkte jeg...FIRE! Hvorfor ikke?! Så lige nu er Millers Random Facts altså on fire.
Og hvem ved. Måske er den on some thing else om en måned?

to be continued...

3 kommentarer:

  1. Hvis jeg kunne trykke like, ville jeg gøre det!

    SvarSlet
  2. Jeg kan sgu egentlig meget godt lide når det er simpelt ;)

    SvarSlet
  3. Det simple er super fint og jeg synes også det passer rigtig godt til mange blogs. Men jeg hader tanken om, at alle blogs SKAL have det samme simple layout, black/white, og der er efterhånden ikke nogle blogs der skiller sig, og det synes jeg er en skam. Derfor kunne jeg godt tænke mig at gå lidt imod strømmen og komme op med noget helt anderledes og skævt layout og en lige så meget "skæv" blog :-)

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
Navnet er Emilie, men bliver kaldt Miller, 16 år gammel, (gik på) Ranum Efterskole, nu Aalborghus Gymnasium. Denne blog er opfundet af Stine Brøgger (steinegirl.blogspot.com) da hun mener at verden vil have stor glæde af min random viden. Let's start :-)