mandag den 22. oktober 2012

Köttbullar

Om året bliver der på verdensplan solgt 1,8 bilion (altså, 1.000.000.000) kødboller fra IKEA

Vilde köttbullar ellers...(please husk at når i sidder og læser det her for jer selv, så sig det med den vildeste svenske accent i overhovedet kan. Det gør ligesom det hele lidt sjovere)
Her kan i få lidt inspiration: http://translate.google.dk/?hl=da&newwindow=1&rlz=1C1SVEC_daDK452DK452&q=IKEA+k%C3%B8dboller&bpcl=35466521&ion=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&biw=1366&bih=600&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wT#da/sv/k%C3%B8dboller
Men jeg ved i kan udtale det meget bedre end den søde Translate-dame. GO FOR IT!

1 kommentar:

  1. HAHHAH, døde lige!
    Tak for at gøre min dag endnu bedre, Miller<333

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
Navnet er Emilie, men bliver kaldt Miller, 16 år gammel, (gik på) Ranum Efterskole, nu Aalborghus Gymnasium. Denne blog er opfundet af Stine Brøgger (steinegirl.blogspot.com) da hun mener at verden vil have stor glæde af min random viden. Let's start :-)