lørdag den 24. marts 2012

USA funniest rules

Så! Nu kommer der lige et lidt længere indlæg med USA FUNNIEST RULES!
Jeg kan en masse sjove regler fra USA, og spørg mig ikke hvor jeg har dem fra...Men sjove og fucked' up er de ihvertfald!

- Man må ikke fløjte under vandet
-Det er forbudt at skyde hvaler, hvis du sidder i en bil
-Du må ikke køre i sorte biler en søndag
- I Baltimore må man ikke tage en løve med i biografen
-Et barn der lugter af løg må ikke komme i skole
- Hvis du slår en rotte med et baseball-bat, får du en bøde på 1000 $
-Du må ikke fange fisk med en lasso

Så deeeet...:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
Navnet er Emilie, men bliver kaldt Miller, 16 år gammel, (gik på) Ranum Efterskole, nu Aalborghus Gymnasium. Denne blog er opfundet af Stine Brøgger (steinegirl.blogspot.com) da hun mener at verden vil have stor glæde af min random viden. Let's start :-)