søndag den 19. februar 2012

Såå deet var lige en lille smags prøve på hvad Millers Random Facts går ud på....
Altså, navnet er Emilie, 15 år gammel, RANUM EFTERSKOLE <3
Egentlig er det ikke mig der er det geniale hoved bag denne blog, men der i mod Stoni! ( Min dejlige Stine Brøgger) Hun synes åbenbart at det er meget morsomt, at jeg kommer med en lille sjov, totalt random, og ubrugelig fact eller information om alt og intet en gang imellem, eller tit, eller meget tit, er det vel nok mere..Og det synes hun så, at resten af verden, eller nok mest Danmark hæ, også skulle have glæde af. Såå det var egentlig derfor Stoni/jeg startede denne blog for 9,5 time siden.
Husk altid: Man kan aldrig vide hvornår man lige for brug for at vide en eller anden sjov lille ting, så husk at læs denne blog, så er du da i hvert fald sikker på at vide en masse ting om....ja ting og sager...eller noget, hæh


Dagens fact: Der findes over 450 forskellige Coca Cola'er rundt omkring i verden....Læks!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
Navnet er Emilie, men bliver kaldt Miller, 16 år gammel, (gik på) Ranum Efterskole, nu Aalborghus Gymnasium. Denne blog er opfundet af Stine Brøgger (steinegirl.blogspot.com) da hun mener at verden vil have stor glæde af min random viden. Let's start :-)